Klachtenprocedure

Ben je niet tevreden over de uitvoer van je rondreis?

Wij doen er alles aan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. Kwaliteit staat voor ons hoog in het vaandel. We vinden het belangrijk om pro-actief te handelen wanneer we merken dat één of meerdere reizigers niet tevreden is over zijn of haar vakantiebeleving. We staan altijd open voor feedback en willen graag oplossingsgericht handelen. Ben je niet tevreden? Bel of mail ons direct en we kijken samen naar de best mogelijke oplossing.

Contactgegevens:

Melden tijdens de reis

Het is belangrijk dat je je klacht direct meldt, ter plaatse bij onze reisleiding of telefonisch/per email naar het management van Travel Around. Alleen dan kunnen we kijken naar oplossingen voor het probleem. Reizen organiseren is mensenwerk en daarin kunnen fouten gemaakt worden. Ook kan het voorkomen dat je verwachting van de reis afwijkend is dan wij deze voor je uitvoeren. Als reiziger heb je volgens onze algemene reisvoorwaarden een meldplicht tijdens de reis. Lees hiervoor artikel 12 en 13 van de ANVR Reisvoorwaarden goed door. Wij kunnen je klacht alleen oplossen wanneer je deze bij ons meldt.

Melding na de reis

Het komt voor dat reizigers zich pas na de reis melden met punten waar ze ontevreden over waren. Wij vinden deze feedback absoluut nuttig en leerzaam. We staan altijd open voor feedback. Deze feedback zullen we waar nodig onderzoeken en je een terugkoppeling geven. Echter, in principe vervalt het recht op compensatie van een deel van de reissom als je pas na de reis met klachten komt die tijdens de reis opgelost hadden kunnen worden.

Tijdens de reis gemeld, geen passende oplossing

Het kan gebeuren dat je tijdens de reis een klacht bij ons gemeld hebt, maar de reisleiding en/of het management geen passende oplossing gevonden heeft voor het ontstane probleem. In dit geval heb je voldaan aan de meldplicht tijdens de reis. Je kunt na afloop van de reis een formele klachtenbrief per email sturen naar info@travelaround.nl. Doe dit binnen een maand na terugkomst van je reis. Na ontvangst van jouw klachtenbrief zullen we binnen één maand met een inhoudelijke reactie bij je terugkomen.

 

Feedback

Heb je feedback of tips om onze reizen te verbeteren? Graag! We staan altijd open voor feedback. Je mag ons bellen, mailen of aanspreken als je ons op de reisbestemming tegenkomt. Na afloop van de reis sturen we je ook een welkom thuis email, waarin we vragen een review te schrijven of een enquête in te vullen. We vinden het belangrijk om transparante reviews te ontvangen. We delen op onze website natuurlijk graag enthousiaste reviews, maar reviews zijn in onze ogen niet geloofwaardig zonder kritische noot. Ook deze zullen gedeeld worden op onze website en social media kanalen.